Google+ OmnicomMediaGroup » Hírek
 
 

jtlarone jslartwo
Hírek

 

Új kutatási igazgató az OMG-nél

Az Omnicom Media Group Hungary kutatási igazgatói pozícióját Nagy Tamás tölti be 2011. január 1-től, aki a korábban távozó Mechler János helyét vette át.  …»

>>

Személyi változások az Omnicom Media Group Hungary-nél

Az Omnicom Media Group Hungary Szabó Edinát nevezte ki a médiatárgyalásokért felelős divíziója, az OPERA élére. …»

>>

Omnicom Cares: OMG adomány és önkéntes munka Fóton

Az Omnicom Group világszerte egyre nagyobb figyelmet fordít a társadalmi gondoskodásban való részvételére, OmnicomCares néven összefoglalva e tevékenységét. …»

>>

Új SEM specialista az Omnicom Media Group digitális divíziójában

2010. márciustól Daxesh Patel az Omnicom Media Group digitális divíziójának új SEM managere. A pozíciót korábban Kovács Péter töltötte be. …»

>>

Új igazgató az Omnicom Media Group digitális divízió élén

2010. februártól Tóth Gábor az Omnicom Media Group digitális divíziójának új igazgatója. A szakember korábban a CV-Online ügyvezető igazgatója volt. …»

>>

Első céges Google-minősítés médiaügynökségnek

A teljeskörű médiaszolgáltatásokat nyújtó magyarországi ügynökségek közül elsőként szerezte meg a Google hivatalos, céges kereső-specialista minősítését az OMD, GFMO, és PHD médiaügynökségeket magába foglaló médiaügynökségi hálózat, az Omnicom Media Group.

…»

>>

Róna Márta az OMG új kereskedelmi igazgatója

Az Omnicom Media Group Hungary Róna Mártát nevzte ki a vásárlás- és médiatárgyalásokért felelős divíziója, az OPERA élére.  

2008. novembertől Róna Márta az OMG Hungary kereskedelmi igazgatójaként (Trading Director/ TV és non-TV) folytatja munkáját. A pozíciót újonnan hozta létre a cégcsoport.

…»

>>

A legtöbb EFFIE díj az OMG ügynökségeinél

A marketing oszkárként számon tartott EFFIE reklámhatékonysági versenyen 2008-ban is kiemelkedően szerepeltek az Omnicom Media Group ügynökségei.
Az OMD Hungary 7 díjjal idén is a legtöbb EFFIE díjat nyert ügynökség lett a magyar piacon.
A PHD Hungary pedig új belépőként (2007-es megalakulása óta először nevezett EFFIE díjra) 2 kampánnyal is jeleskedett. Egy arany és egy ezüst EFFIE-t hozott el ( az Unilever - Flóra “Szeresd a Szíved” kampányával arany EFFIE díjat , az UNILEVER - Bertolli tasakos tésztaszósz bevezetésével ezüst EFFIE díjat nyert!)

…»

>>

kid.comm – Hiánypótló gyerekkutatás

Az Omnicom Media Group exkluzív szponzorként vett részt a 8-14 éves gyerekek körében készült kutatásban. A kid.comm a gyerekek egymás közötti kapcsolatrendszerét, termékfogyasztási jellemzőit, a családi vásárlásokban betöltött szerepüket, szabadidő-eltöltési szokásaikat, valamint médiafogyasztásukat és a kommu-nikációhoz való viszonyukat vizsgálta egy 2.000 fős kiskorú minta segítségével. A projekt a Szonda Ipsos kutatóintézet szervezésében valósult meg, melyben támogatóként az Omnicom Media Group mellett az ORTT is részt vett.

>>

Nincs piros lap a fogyasztótól - A Foci EB és támogatói

A TNS Hungary és az Omnicom Media Group közös kutatást készített a 2008. évi Labdarúgó Európa Bajnokság nézői körében. A letölthető tanulmány már megtekinthető a Publikációk rovatban!

>>